Skip to main content
УниБИТ
  • Home
  • унибит
    имейл фин фбкн иниод
  • студенти
    график седм. програма бакалаври седм. програма магистри за ДИПЛОМАНТИ студ.стаж в ДА анкета за оценка на курс
  • За въпроси: edu.support@unibit.bg
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Latviešu ‎(lv)‎ Türkçe ‎(tr)‎
Log in
Home унибит Collapse Expand
имейл фин фбкн иниод
студенти Collapse Expand
график седм. програма бакалаври седм. програма магистри за ДИПЛОМАНТИ студ.стаж в ДА анкета за оценка на курс
За въпроси: edu.support@unibit.bg
  1. Courses
  2. Направление 2.2 ИА
  3. Бакалаври 2.2.
  4. Б Редовно 2.2 2020 / 2021

Б Редовно 2.2 2020 / 2021

  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • » Next page
Академично писане-Р/2сем/КИН,ИРГ/2020-2024/2020
Археология I част (праистория, Древна Гърция и Древна Тракия) - Р/Б/1сем/КИН/2020-2024/20
Библиотеки, култура и история - Р/Б/7сем/КИН/2017-2021/20
Възрожденски и исторически резервати - Р/Б/5сем/КИН/2018-2022/20
Дигитализация на КИН - Р/Б/7сем/КИН/2017-2021/20
Древна история на българските земи - Р/Б/2сем/КИН/2020-2024/21
Етнология - Р/Б/3сем/КИН/2019-2023/20
Защита на културното наследство Р/Б/КИН/2020-2024/21
Империи и интеграционни процеси в Античността Р/Б/КИН/2019-2024/21
История Византия - Р/Б/3сем/КИН/2019-2023/20
История на Балканите - Р/Б/5сем/КИН/2018-2022/20
История на културата - Р/Б/1сем/КИН/2020-2024/20
История на културните институции - Р/Б/1сем/КИН/2020-2024/20
История на Средновековна България - Р/Б/3сем/КИН/2019-2023/20
Културни индустрии - Р/Б/5сем/КИН/2018-2022/20
Латински език - Р/Б/1сем/КИН/2020-2024/20
Нематериално наследство Р/Б/6СЕМ/КИН/2018-2022/20
Нова и съвременна история на България - Р/Б/5сем/КИН/2018-2022/20
Обществена адаптация на културното наследство - Р/Б/КИН/2017-2021/21
Средновековна обща история Б/Р/Х/ИА/2020-21/20
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • » Next page
You are not logged in. (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app 2011-2023 © УниБИТ
Powered by Moodle